Jump to content

גיא עטר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של גיא עטר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גם לאבא שלי יש את הרכב הזה מהצבא יש לנו את האוטו חצי שנה אין לרכב אפילו 15 אלף קילומטרים והרפידות של הברקסים קרועות\ על סף סבירה . הרכב הזה לא שווה את הכסף בקושי נוסע אם האטראז' יגיע ל100 אלף קילומטר הוא יתפרק ממליץ לך לעבור לרכב אחר לפני האטראז' היה לנו יונדאי אקסנט והיא לא רואה את האטראז' ממטר בכל מה שקשור לביצועים ולנוחות נסיעה האקסנט היה רואה מוסך רק בטיפולים שלו לפי דעתי לא משתלם לקנות את האטראז'
×
×
  • תוכן חדש...