לפני חודשים בערך נכנס לי מים למחשב של המאווררים שנמצא בכנף השמאלי של הרכב, ועשה לי קצר.
כל המחשב בפנים היה שרוף. החלפתי אותו, ומאז כשאני מדליק מזגן, המזגן לא עובד, ונדלקת לי נורת קירור מנוע.
אני מכבה את המזגן הנורה נכבית אם יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה אני ישמח.