Jump to content

yehudazada

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yehudazada

  1. שלום, יש לי ניסאן טידה 2011. ברצוני להחליף את מערכת המולטימדיה. ראיתי מבצע של מערכת כוללת מתאם והתקנה בעלות של 999. למה כדאי לשים לב (חשוב לי שתהיה דיבורית, מעבר לזה- זה יותר עניין אסטתי). חשבתי להזמין לבד מebay אין לי ככ מושג מה יתאים לרכב שלי וגם לא לגבי ההתקנה. אשמח אם תייעצו לי מה כדאי. אני מניחה שהמערכת שראיתי ב999 היא פשוטה וניתן להשיג אותה באי ביי במחיר זול יותר. תודה
×
×
  • תוכן חדש...