היבואן מאפשר להפוך את המערכת לאנדרואיד ולהריץ עליה, למשל, וייז. השדרוג מוערך בעלות של 5,000 שח שזה המון כסף... הוא כולל חבילת גלישה.
מצלמות 360 אני לא חושב שיש ברכבים בארץ, לא היה ברכב הדגמה ולא הזכירו את זה. גם חיישני חניה מותקנים רק מאחור ולא מקדימה (נתקלתי בחישני חניה מקדימה ברכבים שכורים בחו"ל וזה מאד נחמד).