אהלן חברים,
יש לי נזילת שמן קטנה במנוע (אחרי שכבר החליפו גומיה) ומפעם לפעם אני ממלא שמן (בודק אחת לשבוע שבועיים גג),
בכל מקרה - היום בשיא "חוכמתי" מילאתי יותר מדי שמן מנוע, כ 1-2 ס"מ מעל הסימון המלא במדיד, שמתי לב שמילאתי יותר מדי שמן, הנעתי את המנוע ושמתי לב שהטורים פתאום ירדו אז נתתי קצת גז (1.5-2 סל"ד) ושמתי לב שמתחיל לצאת קצת עשן לבן מהמנוע (יש לציין שנשפך לי גם שמן מחוץ לפתח המילוי וניגבתי.. אולי גם זה קשור?)
אשמח לדעתכם,
מתן.