Jump to content

matanw4

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של matanw4

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה אחי הרגעת אותי, יכול לנסוע כרגיל?
  2. אהלן חברים, יש לי נזילת שמן קטנה במנוע (אחרי שכבר החליפו גומיה) ומפעם לפעם אני ממלא שמן (בודק אחת לשבוע שבועיים גג), בכל מקרה - היום בשיא "חוכמתי" מילאתי יותר מדי שמן מנוע, כ 1-2 ס"מ מעל הסימון המלא במדיד, שמתי לב שמילאתי יותר מדי שמן, הנעתי את המנוע ושמתי לב שהטורים פתאום ירדו אז נתתי קצת גז (1.5-2 סל"ד) ושמתי לב שמתחיל לצאת קצת עשן לבן מהמנוע (יש לציין שנשפך לי גם שמן מחוץ לפתח המילוי וניגבתי.. אולי גם זה קשור?) אשמח לדעתכם, מתן.
×
×
  • תוכן חדש...