Jump to content

תאקט

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי תאקט

  1. שלום אני חדש פה , שמי עידן, אני רוצה עם תוכלו להגיד לי בכמה מילים מה זה : טורבו צי'פ ופילטר אויור פתוח מה זה ומה הם עושים במנוע? כי אני דיי חדש נושא ואני לא מבין כולכך בנושא כמו שאתם רואים... תודה לכוך העונים!
×
×
  • תוכן חדש...