Jump to content

סבא ישראל

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סבא ישראל

  1. הרכב הוא של לקוח ותיק של המוסך (וגם אני לקוח ותיק של אותו מוסך עצמו...). אנשי המוסך מכירים את שנינו ועשו את "השידוך". בגלל שזה אנשי מוסך ותיק, בכלל לא דיברנו על בדיקה. אני נוטה להאמין להם כאשר הם אומרים "תחטוף אותו"....
  2. הרכב הוא של לקוח ותיק של המוסך (וגם אני לקוח ותיק של אותו מוסך עצמו...). אנשי המוסך מכירים את שנינו ועשו את "השידוך". בגלל שזה אנשי מוסך ותיק, בכלל לא דיברנו על בדיקה. אני נוטה להאמין להם כאשר הם אומרים "תחטוף אותו"....
  3. שלום חברים, המוסכניק האמין שלי הציע לי לקנות סובארו b4 שנת 2006, יד ראשונה, 103,000 ק"מ בלבד. לטענתו, הרכב במצב ממש נדיר. אתם חושבים שיכולה להיות בעיה בלצי צפויה ברכישת מכונית כזאת "עתיקה"? אגב, נכון לעכשיו יש לי לגאסי 1999 שסוחבת לגמרי לא רע וחשבתי שיש גבול- עד כמה אפשר להתגרות בגורל. זה שיקול נכון לדעתכם?
  4. תודה רבה לכל המגיבים. אתם נהדרים. למרות חילוקי הדעות למדתי הרבה. הרכב טרם נלקח לבדיקה ועל בסיסה אני מניח שהמחיר ירד. שוב, תודה על האכפתיות. אגב, הרכב הנוכח שלי, סובארו לגאסי 1.8 מודל 1999 נוסע כמו סוס צעיר על אף 400 אלף הקילומטרים שלו
  5. אני עדיין לא יודע... הוא עבר טסט אצל בעליו הייקית מדי שנה, זה בטוח. היו שנים שהוא נסע רק למכון הרישוי ובחזרה (ואולי לקניות בסופר 3 פעמים בשבוע)
  6. שלום! הציעו לי לקנות פולקסווגן בורה, 1.6, קומפורטליין, שנת 2000, יד ראשונה, 23,000 ק"מ. (23K). כלומר, רכב ישן שהוא במצב חדש מבחינת קילומטראז'. המוכרת היא ידידה של אמא שלי, אשה באמצע העשור השמיני לחייה. המחיר המבוקש- 20,000 ש"ח. הפער בין גיל הרכב לבין הקילומטראז' הוא כה חריג וכה בלתי נתפס... לכאורה רכב חדש לפנינו. מצד שני- לוי יצחק, אחרי שקלול הקילומטראז' והיד הראשונה קובע ששוויו 8,400 ש"ח. האם זה נראה לכם סביר? זו מציאה מטורפת או סכנה?
×
×
  • תוכן חדש...