שלום!
הציעו לי לקנות פולקסווגן בורה, 1.6, קומפורטליין, שנת 2000, יד ראשונה, 23,000 ק"מ. (23K).
כלומר, רכב ישן שהוא במצב חדש מבחינת קילומטראז'. המוכרת היא ידידה של אמא שלי, אשה באמצע העשור השמיני לחייה.
המחיר המבוקש- 20,000 ש"ח.
הפער בין גיל הרכב לבין הקילומטראז' הוא כה חריג וכה בלתי נתפס... לכאורה רכב חדש לפנינו.
מצד שני- לוי יצחק, אחרי שקלול הקילומטראז' והיד הראשונה קובע ששוויו 8,400 ש"ח.
האם זה נראה לכם סביר? זו מציאה מטורפת או סכנה?