Jump to content

שמוליק קמינקר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמוליק קמינקר

  1. אהלן, הסיטרואן שלי מגדם C5 שנת 2010 מוציאה אוויר קר אבל הוא מורגש בקושי. בימים חמים הרכב פשוט לוהט וגם אחרי רבע שעה נסיעה עם חלונות סגורים ומזגן על שיא הקור המזגן לא מורגש. במוסך אמרו לי שהבעיה היא לא בגז. המוסכניק טען שלא בדק לעומק, אבל לדעתו זו בעיה בתריסים שלא מעבירים את האוויר הלאה. זה נשמע הגיוני? וכמה תיקון כזה אמור לעלות? תודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...