Jump to content

rudi81

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של rudi81

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם יש לי דודג קליבר שנת 2007 יש צורך לשפץ מסרק הגה המחיר שביקו ממני על שיפוץ מסרק הגהההו 1650 שח+600 שקל על הרכבוה ופירוק השאלה עם זהו מחיר סביר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...