היי,
לא נשארו הרבה צבעים ואני קצת בבעיה.. :/
נשאר ברונזה אבל אין לי איך לראות איך היא נראית. אני יודעת שהקוד של הצבע הוא S3N, אבל לא מצליחה למצוא תמונה.
למישהו יש רעיון?
רצינו שחור, אבל השחור לא ממש יושב טוב על הרכב הזה לדעתי, אז אנחנו מתלבטים בין אפור בהיר, אפור כהה או ברונזה.
המלצות? רעיונות?