Jump to content

Yasmine97

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Yasmine97

  1. תודה רבה לך על התשובה המהירה! אבא שלי מעריך את הנזק בכ- 6000 ש"ח, הוא החליט בסופו של דבר לתבוע את הביטוח. שוב תודה רבה על העזרה וההכוונה, והמשך יום מצויין
  2. שלום לכולם, הבעיה שלי היא כזאת: אתמול הרכב של אבי שחנה בחניה מותרת מול הבית נפגע מרכב חולף ונשרט לכל אורכו. הפוגע לא השאיר פרטים, אבל יש עד למעשה. לפי חיפושים באינטרנט קראתי שמקרה כזה לא נחשב לתאונת דרכים. האם מישהו יוכל לייעץ לי מה ניתן לעשות במקרה הזה על מנת שבסופו של דבר אבי יוכל להגיש תביעה לביטוח? למיטב ידיעתי יש לו ביטוח מקיף. בינתיים הוא מילא טופס של תאונת דרכים מאחר ולא יודע כיצד לפעול אחרת. אודה לכם מאוד על העזרה! תודה ושבת שלום, יסמין
×
×
  • תוכן חדש...