שלום לכולם,
לפני כשנה קניתי יונדאי I20 שנת 2012, ולצערי מהר מאוד גיליתי שהמושב לא טוב לי וגורם לכאבי גב, בעיקר בגב התחתון.
ניסיתי לכוונן אותו, ניסיתי מספר מוצרים של ד"ר גב, ואפילו הייתי ב"רייס קאר" רפדי רכב מת"א, אשר ניסו לסייע ושמו ספוג אבל זה שיפר רק מעט ולא פתר את כאבי הגב לחלוטין.
אני די אובד עצות, ואשמח אם מישהו יוכל להמליץ על רפד מאיזור המרכז שמתמחה בטיפול במושב (נאמר לי שאפשר להפוך אותו ל"אורטופדי")
אציין שלפני כן נסעתי על פולו 2004 במשך 7 שנים ומעולם לא הייתה לי בעיה כזאת.
תודה מראש