Jump to content

דייויד420

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דייויד420

  1. שלום לכולם וחג שמח, יש לי יונדאי I20 שנת 2012. קניתי את הרכב לפני שנה מחברת ליסינג. מאז ועד היום יש בו ריח מוזר מהריפודים ופנים האוטו (כנראה בגלל שעשו לו השבחה וניקוי). זה ריח שנדבק לבגדים ואני לא מצליח להיפטר ממנו כבר שנה. לפני שאלך להוציא 300 שקל על שטיפה של הריפודים בשטיפת רכב, אשמח לשמוע אם יש למישהו פתרונות אחרים המן תודה מראש, דייויד
  2. תודה לכולם על העזרה. כנראה שאפנה לפיליפ גסטון
  3. שלום לכולם, לפני כשנה קניתי יונדאי I20 שנת 2012, ולצערי מהר מאוד גיליתי שהמושב לא טוב לי וגורם לכאבי גב, בעיקר בגב התחתון. ניסיתי לכוונן אותו, ניסיתי מספר מוצרים של ד"ר גב, ואפילו הייתי ב"רייס קאר" רפדי רכב מת"א, אשר ניסו לסייע ושמו ספוג אבל זה שיפר רק מעט ולא פתר את כאבי הגב לחלוטין. אני די אובד עצות, ואשמח אם מישהו יוכל להמליץ על רפד מאיזור המרכז שמתמחה בטיפול במושב (נאמר לי שאפשר להפוך אותו ל"אורטופדי") אציין שלפני כן נסעתי על פולו 2004 במשך 7 שנים ומעולם לא הייתה לי בעיה כזאת. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...