Jump to content

kaplas

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של kaplas

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי הונדה סיוויק 2009 ואני צריך להתקין דיבורית BT חדשה. בעיקרון הדרישות שלי מהדיבורית הן שתיים - שתתחבר למערכת השמע של הרכב ושתתמוך ב-A2DP. אני לא צריך לא מסך תצוגה ולא עניינים אחרים, רק צריך דיבורית. בעבר כשרציתי להתקין דיבורית שמתחברת למערכת השמע בכל המקומות שפניתי אליהם אמרו לי שלא יכולים לחבר למערכת השמע בסיוויק (ברכבים אחרים אמרו שכן) ורק במוסך תדר (המתקינים המורשים של הונדה) אמרו לי שאין בעיה. עשיתי אצלם כמה התקנות לאורך השנים על יותר מרכב אחד והם קצת יקרים אבל עושים עבודה איכותית. פניתי אליהם שוב והם אמרו שדיבורית שתומכת בשתי הדרישות שלי תהיה יקרה מאוד ושכדאי לי כבר ללכת על מולטימדיה שתתמוך בכל מה שאני רוצה ועוד וזה יהיה כמעט באותו מחיר. הציעו לי מערכת מסוג BLAUPUNKT SAN DIEGO 530 ב-2300 כולל התקנה (מחיר טלפון לפני הנחה). לא ממש ידעתי לשאול על מערכות אחרות מיוזמתי כי לא בדקתי מראש ואני לא מתמצא. שאלתי לגבי מערכות אנדרואיד ואמרו לי שזה 3500 וצפונה ויש מערכות "סגורות" ו"פתוחות". אז כמה שאלות: 1. האם כן יש דיבורית שתומכת בדרישות שלי במחיר צנוע יותר ? 2. האם כן יש מקומות שידעו להתקין עם התחברות למערכת השמע של הרכב ? 3. במידה ואכן לא משתלם להתקין דיבורית כזו, האם המערכת שהציעו לי היא טובה ? האם המחיר שלה סביר ? 4. במידה והמערכת לא מומלצת, האם יש המלצה על מערכת אלטרנטיבית שתעשה את העבודה ? האם יש המלצה על אחת מבוססת אנדרואיד "פתוח" ? 5. מה סדר הגודל של המחירים להתקנה במקום רציני ? האם יש המלצות על מקום ? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...