אני יודע איפה נמצא ה BSI
יש לך תמונה אולי איזה כבל אחראי על זה?
לפני שהפסיק לעבוד המזגן באמצע נסיעה הרחתי ריח שרוף באוטו אני מעריך שיש קשר והכבל נשרף .
פ`גו 406 מנוע 1.8 שנת 2000
כשאני מפעיל את הכפתור של המזגן זה מראה שהמזגן פועל אבל הוא לא עובד .
כשאני מחבר ישירות כל דבר לאזור של המזגן הוא עובד .
איפה אני צריך לחפש את הבעיה ?