Jump to content

redsik

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי redsik

  1. אני יודע איפה נמצא ה BSI יש לך תמונה אולי איזה כבל אחראי על זה? לפני שהפסיק לעבוד המזגן באמצע נסיעה הרחתי ריח שרוף באוטו אני מעריך שיש קשר והכבל נשרף .
  2. פ`גו 406 מנוע 1.8 שנת 2000 כשאני מפעיל את הכפתור של המזגן זה מראה שהמזגן פועל אבל הוא לא עובד . כשאני מחבר ישירות כל דבר לאזור של המזגן הוא עובד . איפה אני צריך לחפש את הבעיה ?
×
×
  • תוכן חדש...