Jump to content

מאיר הילה אזולאי

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מאיר הילה אזולאי

  1. טוב עדכון נבדק במוסך מורשה ומומחה לסיטרואן חוזרת התקלה של p1337 misfire in cylynder 1 הוא נמצא בצד של הגיר ידוע שזה הפוך בסיטרואן . הוחלף בבדיקה גם כוהל וגם פלאג אופס התקלה לאחר 10 דקות שוב הוא מתחיל לרעוד ונדלק התקלה כאילו עובד על 3 פלאגים . בזמן הזה הוצאנו את הכוהל ובדקנו מול מברג וגוף ויש ניצוץ והפלאג גם תקין , מסתבר שזה בעיה מכנית לפי המוסך , מה שאני לא מבין זה אם זה בעיה מכנית זה אמור להיות קבוע , אבל אם אני מוחק את התקלה ומיד אחרי זה מניע הכל תקין מה הקטע? נבדק קומפרסיה בצילינדרים כולם סביב ה 200 בשעון נראה לי תקין ? דגם מנוע ברישיון 8F01 טרמוסטט תקין נבדק פשוט שהמאוור נכנס לחירום עקב התקלה בצילינדר הוא פשוט לא מתחמם. גם לפני כן לא התחמם. למישהו יש רעיונות.
  2. איפה הוא יושב זה גרם גם לקטע של המאווררים ?
  3. C3 פיקאסו 2010 ידני 1.4 בנזין הרכב נותן תקלה " anti polution fault " מלווה במנורת תקלת מנוע כתומה סיפטומים : עובד לא עגול , רועד בסרק , כאילו על 3 פלאגים , כאילו כוהל לא תקין נבדק עם סורק תקלות : P1337 - משמע אין ניצוץ בצילינדר 1 - הוחלף כוהל - עובד כ 10 דקות ונדלק שוב - הוחלף גם פלאג אופס ולאחר 10 דקות שוב חוזר - מתבטא ברכב מקרטע או כמו שידוע נוסע על 3 פלאגים. בנוסף עוד דבר שמלווה זה מאוורר של רדיאטורים עובד במהירות גבוהה כמעט כל הזמן , נגעתי בצינור עליון של רדיאטור חמים , צינור תחתון קר , מראה על טרמוסטט תפוס אך לא נראה ככה חום סטנדרטי, צינורות תקינים ולא מנופחים אין מים בשמן או להפך , היה מישהו שסבור שזה ראש מנוע אך לדעתי ללא הסיפטומים המתאימים . מישהו מכיר ?
×
×
  • תוכן חדש...