שלום חברים,
אשמח לשמע את דעתכם על שתי המכוניות ומה עדיף בין שתי אופציות הרכישה
ה C1 עולה כרגע במבצע 63900
הפיקנטו לאחר הנחה של הליסינג (יד ראשונה) 69000
1. למשהו יש ניסיון עם התיבה הרובוטית של C1 מהדור הנוכחי?
2. עד כמה תשפיע הרכישה מהליסניג ?
3. מה האמינות של המערכות האלקטרוניות ב C1 ?
* היה לנו את הפיקנטו 1.0 אוטו' (הלך בתאונה) מכיר את צריכת הדלק...
כל מידע נוסף יתקבל בברכה