Jump to content

NikaPLZ

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של NikaPLZ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הכוונה היא לרכישת רכב יד שנייה - באיזור ה-65,000 ש"ח. שוקלת לקנות פאביה אוטומטית בת 3-4 שנים. מה אתם אומרים? האם היא חסכונית? איך הבלאי בשנים האלה?
  2. היה לי חוזה ליסינג של יונדאי i20, מאוד נהניתי מהרכב אבל החלטתי לא לקנות אותו מהליסינג. אתם ממליצים לקנות מפרטי? אשמח להמלצות על רכבים אחרים בסגנון. אני מחפשת רכב קומפקטי, אוטומטי שיתאים לשימוש שלי: * בערך 30 אלף ק"מ בשנה * נסיעות בין עירוניות יומיומיות * בגאז' גדול * מתאים לטיולים מה אתם ממליצים?
×
×
  • תוכן חדש...