Jump to content

djillusion8

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djillusion8

  1. האם אפשר להכניס דאבל דין ליונדאי אלנטרה שנת 2005 שהיא חמש דלתות יש שם איזה שהו מדף כזה השאלה שלי אם ישנה גרך להוריד את המדף הזה בכל דרך בלי לפגוע בפלסטיקה ואם כן אשמח לדעת איך תודה מראש לעוזרים
  2. לא יודע להגיד לך את הגודל אבל דיי בטוח שאותו גודל כמו בדלתות מקדימה לא מזמן החלפתי גם לי יש אלנטרה 5 דלתות והגודל נראה די דומה
  3. ואם אני קונה את הנוזל של השופרסל איך אני מדלל אותו ל 1/10
  4. ואופן השימוש פשוט לשים על מטלית ולנגב
  5. האם ישנה דרך שאפשר יהיה להסיר את הסקיי שבטעות שמו לי על הדשבורד מבלי שיוריד לי צבע תודה מראש לעונים....
×
×
  • תוכן חדש...