שלום לכולם,
ברשותי שברולט קרוז 2013 - סיפור ארוך אבל נשבר מסך המגע במערת המולטימדיה של הרכב (MyLink
), רציתי לדעת האם ואיפה ניתן לתקן\להחליף את המערכת למערכת זהה? כי במוסך המורשה נקבו בסכום אסטרונומי... או שעדיף לי להזמין מערכת כזו מחו"ל ולהחליף לבד...
תודה,