Jump to content

medvednic

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של medvednic

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ברשותי שברולט קרוז 2013 - סיפור ארוך אבל נשבר מסך המגע במערת המולטימדיה של הרכב (MyLink ), רציתי לדעת האם ואיפה ניתן לתקן\להחליף את המערכת למערכת זהה? כי במוסך המורשה נקבו בסכום אסטרונומי... או שעדיף לי להזמין מערכת כזו מחו"ל ולהחליף לבד... תודה,
×
×
  • תוכן חדש...