שלום,
אני מעוניין לבצע שיפור של תוכנת ניהול המנוע ברכב BMW 116i שנת 2012.
הבנתי שאין הבדל בין הדגמים 116i ל118i מבחינה מכנית/חלקים/מק"טים.
אשמח לקבל מידע על הקיטים הקיימים, מחירים ואיפה ניתן לבצע.
אני מעוניין לשפר את המומנט בעיקר ואת ההספק ל 170 כ"ס בערך.
ולשמור על האמינות לשנה, שנתיים הקרובות .
כל הסיפור הזה הוא חדש לי אז אל תחסכו במידע בבקשה .
בתודה,
מאור.