Jump to content

2maorc

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 2maorc

  1. שלום, אני מעוניין לבצע שיפור של תוכנת ניהול המנוע ברכב BMW 116i שנת 2012. הבנתי שאין הבדל בין הדגמים 116i ל118i מבחינה מכנית/חלקים/מק"טים. אשמח לקבל מידע על הקיטים הקיימים, מחירים ואיפה ניתן לבצע. אני מעוניין לשפר את המומנט בעיקר ואת ההספק ל 170 כ"ס בערך. ולשמור על האמינות לשנה, שנתיים הקרובות . כל הסיפור הזה הוא חדש לי אז אל תחסכו במידע בבקשה . בתודה, מאור.
×
×
  • תוכן חדש...