שלום לכל חובבי הרכב,
לבת זוג שלי יש רכב בצבע ורוד מטאלי ושרטו לה אותו בהרבה מקומות בצד הנהג לכל אורך הרכב.
השריטות לא היו עמוקות כך שהגיעו לפח(ציפורן לא נתקעה).
אחרי שיוף קל של האזור נשארו כמובן סימנים ואני מחפש מה לעשות הלאה, תכננתי לעשות פוליש ידני לכל האורך בעזרת קיט פוליש גס של Ultimate compound, להשתמש בIPA אחר כך, לשטוף ולמחרת לעבור ביד שניה עם פוליש עדין ושוב להשתמש בIPA.
אני לא מומחה בנושא ולכן רציתי להתייעץ אתכם לפני שאני עושה משהו