Jump to content

Poti

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Poti

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אמרו לי שב 120 האוטו מתחיל לרעוד כי הוא מתאמץ האם זה בולשיט? תודה אמרו לי שב 120 האוטו מתחיל לרעוד כי הוא מתאמץ האם זה בולשיט? תודה צטט ערוך
  2. בוקר טוב, אחותי לפני קנייה של i25 מנוע 1.4 אמרו לי שזה רכב כבד כי זה אותו גוף ומנוע קטן ולכן מתאמץ יותר ולוקח יותר דלק האם כדאו ללכת על ה 1600 או 1400? האם 1400 זה נורא כל כך מבחינת דל מול 1600 ? ומה הבדל מחירים ל 2016 ? תודה רבה
  3. שלום רוצה לרכוש רכב מעוניין לקחת לבדיקה בבת ים מהי העלות של בדיקה כזו? בנוסף אשמח להמלצה על מכון אמין באזור בת ים ראשון תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...