Jump to content

Chaim10

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Chaim10

  1. אני מחפש לקנות רכב קטן מאוד, ולא יודע מאיפה להתחיל... אני רוצה שיהיה חסכוני בדלק - אבל אוטומט, אם זה תלוי... מרחק הנסיעה שלי ביום הוא כ60 ק"מ (נוסע בודד לעבודה) והתקציב שלי 25000 יש סיכוי לרכב משנת 2012 ומעלה? אפשר לקבל קצת כיווני בדיקה תודה רבה
  2. שלום, איך מחליפים נורה בקיה ריו 2011- הגישה לנורה קלה? מה עלות ממוצעת של נורה? איפה משיגים נורה חלופית?
  3. יש לי קיה ריו EX שנת 2011 ונשבר לי הפלסטיק שעל הידית שפותחים איתה את תא המטען מתוך הרכב ( הידית ליד הידית של פתיחת מיכל הדלק), יש למישהוא מושג איפה אנ ניכול להשיג חלק כזה? דבר נוסף, האם אמור להיות תאורה לאותיות בידית ההילוכים? תודה רבה
  4. רציתי לדעת האם מישהוא יודע מה המלצות היצרן לטיפול ברכב קיה ריו שנת 2011 97 כ"ס באזור 120000 ק"מ? כמו כן האם חברות הליסינג (אלדן) מקפידות עת טיפולים אלו במועדם? תודה רבה מראש
  5. הפוקוס שראיתי הייתה מדגם טרנד, אני מחפש תא מטען שאוכל להכניס עגלת תינוק בקלות. הנסיעות הם נסיעות קצרות בתוך העיר. קיה יותר אמינה מהפוקוס?
  6. עכשיו בכלל הסתבכתי.. זה הרכב הראשון שאני קונה, וההבנה שלי ברכבים ממש חלשה. יוצא שכבר הציעו לי: פורד פוקוס, קיה ריו, קיה סיד, יונדאי I30, שברולט קרוז... בכל מקרה תודה רבה
  7. אני מחפש לקנות רכב בתקציב של עד 40K חשוב לי תא מטען שתכנס בו עגלה בנוחות, והדלק הוא לא כל כך משמעותי עבורי (כמובן שתמיד עדיף כמה שפחות..) ראיתי את הפורד פוקוס שנת 2010-2011 (100 כ"ס) ועכשיו הציעו לי להסתכל על קיה ריו 2011 באותו טווח מחירים. מישהוא יכול להגיד לי מה יותר מומלץ? הריו אמינה? נוחה? היא מתחרה עם הפורד פוקוס? ובכלל יש למישהוא המלצה על רכב בסדר גדול של 40K? תודה לעונים
  8. איך אני יכול לדעת מאיזה דור הרכב? כתוב ברשיון רכב דגם: DB3 זה אומר משהוא?
  9. הבוחן אמר שהרכב עבר תאונה קלה בלי פגיעה בשילדה. המחיר לא בגלל הקילומטרז'?
  10. שלום, אני מעוניין לקנות רכב בפעם הראשונה, החלטתי שאני מעדיף לקנות רכב מחברות כמו באדג'ט בכדי לקבל אחריות על הרכב. הצרכים שלי הם נסיעות של כ-15 ק"מ ביום, כך שאני מניח שצריכת הדלק היא פחות חשובה לי. התקציב שהקצבתי לקניית הרכב הוא מקסימום 40,000 ש"ח הציעו לי רכב בבאדג'ט: פורד פוקוס 2011 טרנד, מנוע 1.6 עם הספק של 100 כ"ס, מחיר של 33K עם קילומטר'ז גבוה של 123000 ק"מ ברכב יש מספר תקלות שהחברה התחייבה לתקן אותם -מצ"ב דו"ח סריקה של הרכב שביצעה החברה. חשבתי לקנות את הרכב עם אחריות מלאה לשנתיים, בתוספת של 3000 ש"ח. מישהוא קנה בבאדג'ט? האם הם אמינים? הבדיקה נעשתה על ידי החברה (במכון חיצוני) והלכתי לבודק לברר מה משמעות הבדיקה - אפשר לסמוך על זה? או לקחת את הרכב לבדיקה במכון אחר? חשבתי לקחת את הרכב לבדיקה אחרי שיתקנו את כל התקלות שמופיעות בדו"ח. ראיתי שיש בעיה בחלק מרכבי הפוקוס, שהמנוע רובוטי- המנוע כאן הוא רובוטי? כדאי לקנות את הרכב? תודה רבה לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...