שלום,
אני מעוניין לקנות רכב בפעם הראשונה, החלטתי שאני מעדיף לקנות רכב מחברות כמו באדג'ט בכדי לקבל אחריות על הרכב.
הצרכים שלי הם נסיעות של כ-15 ק"מ ביום, כך שאני מניח שצריכת הדלק היא פחות חשובה לי.
התקציב שהקצבתי לקניית הרכב הוא מקסימום 40,000 ש"ח
הציעו לי רכב בבאדג'ט:
פורד פוקוס 2011 טרנד,
מנוע 1.6 עם הספק של 100 כ"ס,
מחיר של 33K עם קילומטר'ז גבוה של 123000 ק"מ
ברכב יש מספר תקלות שהחברה התחייבה לתקן אותם -מצ"ב דו"ח סריקה של הרכב שביצעה החברה.
חשבתי לקנות את הרכב עם אחריות מלאה לשנתיים, בתוספת של 3000 ש"ח.
מישהוא קנה בבאדג'ט? האם הם אמינים?
הבדיקה נעשתה על ידי החברה (במכון חיצוני) והלכתי לבודק לברר מה משמעות הבדיקה - אפשר לסמוך על זה? או לקחת את הרכב לבדיקה במכון אחר? חשבתי לקחת את הרכב לבדיקה אחרי שיתקנו את כל התקלות שמופיעות בדו"ח.
ראיתי שיש בעיה בחלק מרכבי הפוקוס, שהמנוע רובוטי- המנוע כאן הוא רובוטי?
כדאי לקנות את הרכב?
תודה רבה לכל העוזרים