Jump to content

פיגו_דני

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פיגו_דני

  1. כמה ה-404 שווה היום? נניח, שנת ייצור 1972.
  2. האם יש בכלל מכוניות כאלו לאספנות? נניח, כמו ה-305 או ה-404 מצד אחד, כואב לי הלב למכור מכונית שהיא שמורה במצב כ"כ טוב ויש לי עליה הרבה רגש, בכל זאת היא אצלי מרגע שהייתה חדשה מהניילונים, אך מצד שני, אין לי מקום לאחסן אותה 5 שנים ללא תזוזה.
  3. האם ניתן להפקיד את רשיון הרכב עד שיעברו השנים ואז להתחיל את התהליך? אגב, האם יש מחירון לרכבי אספנות?
  4. הי, אני משתמש חדש, לכן אינני יודע היכן בדיוק עליי לפתוח את השרשור, כך שאודה לכם להנחייה ומבטיח שבסוף אקלוט ... יש ברשותי פיג'ו 405 שנת ייצור 1991 (נקראת מודל 1992) יד ראשונה עם מס' ק"מ מאוד נמוך (190,000 ק"מ). אני רוצה להפוך אותה לרכב אספנות, מה עליי לעשות? בינתיים, מעיק עליי לעשות טסט כל חצי שנה, שרכבים בני 20 ומעלה צריכים לעשות עפ"י חוק ומצד שני יש לי עוד 5-6 שנים שהרכב יגיע לגיל 30 שאז בעצם ניתן לקבל את לוחית הרישוי של אספנות. האם בכלל כדאי לי להפוך את הרכב, שלא נכלל ברשימת הרכבים היוקרתיים, לרכב אספנות? יש עוד פרט שחשוב לי לציין, שאין לי חניה לרכב והוא נמצא ברחוב. בכבוד רב, דני
×
×
  • תוכן חדש...