הי,
אני משתמש חדש, לכן אינני יודע היכן בדיוק עליי לפתוח את השרשור, כך שאודה לכם להנחייה ומבטיח שבסוף אקלוט ...
יש ברשותי פיג'ו 405 שנת ייצור 1991 (נקראת מודל 1992) יד ראשונה עם מס' ק"מ מאוד נמוך (190,000 ק"מ).
אני רוצה להפוך אותה לרכב אספנות, מה עליי לעשות?
בינתיים, מעיק עליי לעשות טסט כל חצי שנה, שרכבים בני 20 ומעלה צריכים לעשות עפ"י חוק ומצד שני יש לי עוד 5-6 שנים שהרכב יגיע לגיל 30 שאז בעצם ניתן לקבל את לוחית הרישוי של אספנות.
האם בכלל כדאי לי להפוך את הרכב, שלא נכלל ברשימת הרכבים היוקרתיים, לרכב אספנות?
יש עוד פרט שחשוב לי לציין, שאין לי חניה לרכב והוא נמצא ברחוב.
בכבוד רב,
דני