Jump to content

amnon11

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי amnon11

  1. כן, יש את אותו האפקט כמו לנעול עם השלט, נראה ששניהם מפעילים את אותו המנגנון. יש לך מושג כמה אמורה לעלות החלפה של המנגנון? יש טעם לנסות לפרק לבד את הדלת לראות מה המצב שם?
  2. לאחרונה התחילה תקלה מוזרה. יש לי סיאט איביזה 2005 3 דלתות, כשאני נועל את הרכב עם השלט, הדלת של הנהג והתא מטען ננעלים, אולם הדלת של הנוסע (שליד הנהג) לא ננעלת. לפעמים קורא והדלת כן ננעלת, אולם ברוב הפעמים הדלת לא ננעלת. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה? כמו כן, לא מצאתי אף דרך לנעול את הדלת באופן ידני. יכול להיות שאין דרך לנעול את הדלת ידנית? נראה לי ממש ממש מוזר. אני מפספס משהו?
×
×
  • תוכן חדש...