לאחרונה התחילה תקלה מוזרה. יש לי סיאט איביזה 2005 3 דלתות, כשאני נועל את הרכב עם השלט, הדלת של הנהג והתא מטען ננעלים, אולם הדלת של הנוסע (שליד הנהג) לא ננעלת. לפעמים קורא והדלת כן ננעלת, אולם ברוב הפעמים הדלת לא ננעלת.
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
כמו כן, לא מצאתי אף דרך לנעול את הדלת באופן ידני. יכול להיות שאין דרך לנעול את הדלת ידנית? נראה לי ממש ממש מוזר. אני מפספס משהו?