יש בבעלותי ניסאן טראנו ולאחרונה נורת כרית האוויר החלה להבהב.
נכנסתי לגוגל וגיליתי שניסאן הוציאה הודעת ריקול ב-2013 לגבי בעיה בכריות האוויר בטראנו בין השנים 2000-2003.
יבואן ניסאן בארץ לא שלח לי כל הודעה בעניין. האם הוא מחויב לתקן לי את התקלה או שזה אמור להיות על חשבוני?