Jump to content

Leon Hanna

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Leon Hanna

  1. הבעיה שלא מצאתי כניסת AUX ויש שם רק מחליף דיסקים שקצת מבאס אותי. האם יש דרך לעשות יציאת AUX למערכת הקיימת המקורית? תודה לעונים.
  2. יש בבעלותי ניסאן טראנו ולאחרונה נורת כרית האוויר החלה להבהב. נכנסתי לגוגל וגיליתי שניסאן הוציאה הודעת ריקול ב-2013 לגבי בעיה בכריות האוויר בטראנו בין השנים 2000-2003. יבואן ניסאן בארץ לא שלח לי כל הודעה בעניין. האם הוא מחויב לתקן לי את התקלה או שזה אמור להיות על חשבוני?
×
×
  • תוכן חדש...