שלום רב,
יש לי מערכת אזעקה CLIFORD בסובארו שנת 2002 ואני רוצה לנטרל אותה,
אמרו לי שינה אפשרות על ידי הקשה על החיצים באזור של הוסוויצ' (לחצנים של האזעקה),
השאלה היא האם יש משהו שיודע מה הלחיצות שעלי לעשות כדי לבטל את האזעקה?(מבלי לחתוך חוטים)
תודה מראש.