Jump to content

Alex Kuperman

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Alex Kuperman

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?568908-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  2. אני גם מחפש עכשיו רכב בתקציב הזה בערך, יש גם את הגטס עריכה: אתה מחשב רכב עם תחת כנראה לא?
  3. מה אתה אומר על הסיוויק? לרדת ממנה?
  4. מקסימום 3, אוטומט זה יהיה אוטו ראשון לסופי שבוע , עדיף חסכונית
  5. אוטומט, יש את הסיוויק 2002~3 יונדאי גטס 2005~2006 , פיאט 2005~2006 ,גם הסיאט . אוטו ראשון מה הכי ממולץ מבינהם?
  6. אני גם מחפש בדיוק , תבדוק את הI20 או הטויוטה יאריס
  7. הבנתי אותך אז לא אמורה להיות בעיה בדגם הזה?
  8. אז מה שאתה אומר לי שגם אצלו יכולות להיות הבעיות האלה ששמעתי על הtsi? לאוטו ראשון היתה ממליץ עליו?
  9. הבנתי שהtsi בשנים האלו יש בעיות, עכשיו יש לי הצעה לפולו2011 אוטומטית מנוע 1.4 אטמוספרי עשה 110 קילומטר ב45 שווה? ספרו לי קצת על הדגם אם אפשר.
  10. ואם אני הולך על ביצועים מה היתה ממציץ לי?
  11. אוטומט , אני ואחותי זה רכב למשפחה כזה ,אני מעדיף חסכוני
  12. אני מעוניין לקנות רכב בתקציב שלא עובר את ה50K , שמתי עין על האיביזה 2011~12 יש את הגולף אבל הבנתי שיש לה בעיות בגיר משהו בשנים 2011~10 ויש גם את המאזדה 3 . חשוב להגיד שאני מחפש אוטומטי ואני לא המבין הכי גדול במכוניות אז אם אפשר קצת עזרה. ואני פתוח להצעות!!
×
×
  • תוכן חדש...