אני מעוניין לקנות רכב בתקציב שלא עובר את ה50K , שמתי עין על האיביזה 2011~12 יש את הגולף אבל הבנתי שיש לה בעיות בגיר משהו בשנים 2011~10 ויש גם את המאזדה 3 .
חשוב להגיד שאני מחפש אוטומטי ואני לא המבין הכי גדול במכוניות אז אם אפשר קצת עזרה.
ואני פתוח להצעות!!