הרכב לא נמצא קרוב אליינו , אני נוסע אליו.
לכן אחי לא יכול להיות שם ולעשות את זה
שאלה נוספת , אני יכול לעשות את זה בעצמי כאשר אין לי 18 ?
במקום לקחת איתי בן אדם מבוגר , אני יכול להיות המיופה כוח ?
צריך עזרה בנוגע העניין
אני קטין , נהג חדש צעיר שרוצה לקנות רכב
משום שאני קטין אני לא יכול להעביר בעלות על שמי אלא בליווי ההורים וזה לא אופציה (הם לא בעניין)
בשביל לפתור את הבעיה חשבתי על דבר כזה
לבוא עם בן אדם שיש לו 18 עם טופס ייפוי כוח להעברת הבעלות על שם אח שלי (בוגר , מעל גיל 18 . )
השאלה אם העניין הזה אפשרי ואני מציין אין ביניהם קרבת משפחה בין אחי לבין האדם שיבוא איתי וימסור את טופס ייפוי הכוח .
אם כן איך אם לא למה ...
תודה
צריכת הדלק של האלמרה ושל הגטס דומות?
אם כן , גטס ידנית אותה צריכת דלק ?
בעיקרון ההתלבטות שלי היא אם לעוף על האלמרה הלא כל כך חסכונית בדלק או לחכות לגטס GLX ידנית
8 קילומטר לליטר של האלמרה נשמע שאני הולך לבלות הרבה בתחנות דלק...
הגטס קורצת לי , אבל קשה למצוא אחת שמורה ובעיקר לא מהדגם הבעייתי GLX
עריכה:
השאלה אם מבחינת עלויות לנהג צעיר הניסאן אלמרה 1.8 מתאימה
כי ההכנסה החודשית לא גבוהה במיוחד
בלי לחץ ברור אבל זה בזבוז זמן וגם כסף ברוב המקרים אני יבהיר את זה טוב מאוד לבן אדם
השאלה היא יותר השלבים השאלות הבדיקות איפה לבדוק איך לבדוק לעשות סיבוב לפניי שאני לוקח את הרכב למוסך לביצוע בדיקה או שעדיף שישר להגיע למוסך , להגיע עם הבן אדם או שאפשר להשאיר פיקדון ולנסוע לבד ? איזה טפסים לקחת ספר טיפולים וכל העניין
בעיקרון הראש שלי היה דיי נעול על גטס בהתחלה הבנתי שהיא שותה דלק בכמות שלא תואמת את המחיר
תודה על ההמלצה אבל יהיה לי קשה לחרוג מה 15 בגלל ביטוח דלק ויישור קו
עריכה : חוץ מיזה בדקתי קצת וקראתי הבנתי שהספייס דיי חלשות בעלות כ"ס נמוך משהו שיבאס אותי לא מתחשק לי לקנות עגלה אם מישהו שמבין יגיד לי שזה לא נכון ויסביר בנוסף אולי אשנה את דעתי