Jump to content

yotmos

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yotmos

  1. אהלן חבר'ה אני חדש פה, אז קודם כל רציתי להגיד שלום ותודה מראש על העזרה. יש לי סיאט איביזה 2012, לפני כמה ימים עשיתי טיפול והחלפתי את הבלמים, מאותו יום פחות או יותר שמתי לב שהמזגן הפסיק לקרר, החום עובד מעולה והמזגן גם הוא עובד טוב רק כשאני מעביר למצב של קור הוא מוציא אוויר רגיל במקום אוויר מקורר. אני בספק אם יש קשר בין הטיפול בבלמים לבין המזגן יכול להיות סתם צירוף מקרים אבל רציתי לדעת כי הבנתי שיש גם איזשהו צ'יפ קטן שמשפיע על הקירור שיכול להיות שפשוט גמר את חלקו ואפשר להחליף רק אותו או משהו כזה. בקיצור, אשמח לכל עזרה שאוכל לקבל כרגע, אני חייב להבין מה גרם לזה ואיך לתקן את הבעיה הזאת. תודה רבה רבה מראש, יותם.
×
×
  • תוכן חדש...