Jump to content

Ori Katz

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ori Katz

  1. שלום לכולם, יש לי פורד פוקוס שנת 2008. לפני כמה ימים המזגן ברכב שלי הפסיק כמעט לחלוטין לקרר. בבוקר הכל עוד היה מעולה וכשחזרתי לרכב בצהריים הוא כבר לא עבד, ולא היתה שום מכה או משהו אחר שהיה עשוי להסביר את העניין. היות והרכב די חדש אצלי, זאת הפעם הראשונה שאני שם אותו במוסך ולכן התלבטתי באיזה מוסך לבחור. לבסוף בחרתי במוסך שקיבל הרבה המלצות אבל הוא לא מוסך מורשה. באותה הזדמנות העברתי לאוטו גם טיפול, וביקשתי שיבדקו גם את המזגן. אמרו לי שהתקלה היא במעבה, ושהעלות הכוללת של התיקון (החלק עצמו + עבודה) היא 1,600 ש"ח. עכשיו, אני מבין קטן מאוד במכוניות אבל זה מבאס אותי מאוד להוציא כזה סכום, בטח אם אני לא בטוח שאין לי ברירה אחרת. השאלות שלי: 1. האם המחיר נראה לכם שפוי? 2. האם, בגלל שמדובר בחלק מסוים, ובמוסך הלא מורשה אמרו לי שעליהם להזמין אותו, יש סיכוי שדווקא במוסך המורשה המחיר יהיה נמוך יותר? המון תודה מראש על העזרה, אורי
×
×
  • תוכן חדש...