Jump to content

AviShar0n

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של AviShar0n

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבהלך, אבל בטח לאחר מכן אצטרך טיפול כלשהו, לכן עדיף שאכניס למוסך ונגמור עם הסיפור אשמח לקבל המלצה למוסך אמין בראשל"צ.
  2. להלן מידע נוסף, נלקח מפורום שכן, נורה מספר 63 בתרשים המצ"ב.
  3. היי, אני מראשל"צ, אשמח להכוונה. תודה!
  4. מגיגול מהיר הבנתי שמדובר בבעיה כללית במנוע/בעיית זיהום אוויר, ומכיוון שהנורה לא אדומה, אין צורך להשבית את הנסיעה במיידי, אלא להכנס למוסך בהקדם. 1. האם הבנתי נכון את משמעות הנורה? 2. האם כל מוסך כללי ידע מה צריך לעשות, או שחייבים מוסך מורשה/עם מחשב? 3. האם יש משהו שאני יכול לעשות לבד? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...