מגיגול מהיר הבנתי שמדובר בבעיה כללית במנוע/בעיית זיהום אוויר,
ומכיוון שהנורה לא אדומה, אין צורך להשבית את הנסיעה במיידי, אלא להכנס למוסך בהקדם.
1. האם הבנתי נכון את משמעות הנורה?
2. האם כל מוסך כללי ידע מה צריך לעשות, או שחייבים מוסך מורשה/עם מחשב?
3. האם יש משהו שאני יכול לעשות לבד?
תודה רבה.