Jump to content

niro10

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של niro10

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, מזדה לנטיס, החלפתי לפני מספר חודשים רדיאטור וממיר טקטילי, וכל הטיפולים עושה בזמן, השבוע שמתי לב שהרכב רועד קצת ונודף קצת ריח של דלק או שמנים, בדקתי מים ושמנים נראה שהכל בסדר, ובנסיעה מד החום בסדר מזה יכול להיות ואיך אפשר לסדר את זה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...