Jump to content

SomeoneOr

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של SomeoneOr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. המערכת: http://www.ebay.com/itm/Quad-core-HD-1024-600-Android-4-4-4-car-dvd-for-Seat-Ibiza-2009-2013-3G-WIFI-7-/171884423891?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123 תרשים חיבורים: דגם מדויק של הרכב: 6J83J7 Seat ibiza style Flow תיאור הבעיה * לאחר התקנת המערכת השלט של הרכב לא מגיב(לא ניתן לפתוח ולנעול את הרכב) כאשר המערכת דלוקה, כאשר משתמשים בכפתור הכיבוי של המערכת ומכבים אותה חוזר השלט להגיב. * המערכת אינה נכבית אוטומטית כאשר מכבים את הסוויצ' - המתח מהמצבר כרגע הוא 12.4 - 12.7 האם מדובר במתח תקין? - מה ניתן לעשות על מנת להתגבר על הבעיה? תודה רבה.
  2. האמת שהכול עובד מצוין והבעיה היחידה היא בכיבוי של המערכת כאשר מכבים את הרכב. אז אולי בכל זאת הפלאג כן מתאים ויש איזושהי בעיה אחרת? תודה! עדכון: בהרבה מדריכים באינטרנט כתוב שיש כבל כתום בפלאג שאותו צריך לנתק מהפלאג ולחבר לכבל הכחול של ה brake, אתה יודע אולי במה מדובר? שוב תודה.
  3. זה התרשים של הפלאג http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1IT.gHpXXXXc2aXXXq6xXFXXXy/223443477/HTB1IT.gHpXXXXc2aXXXq6xXFXXXy.jpg אשמח לדעת אם מישהו יודע האם החיבור מתאים ב 100%. תודה רבה!
  4. נא | לקרוא | פה| http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?194440-%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%9E%D7%A8%D7%A5-2014
×
×
  • תוכן חדש...