המערכת:
http://www.ebay.com/itm/Quad-core-HD-1024-600-Android-4-4-4-car-dvd-for-Seat-Ibiza-2009-2013-3G-WIFI-7-/171884423891?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123
תרשים חיבורים:
דגם מדויק של הרכב: 6J83J7 Seat ibiza style Flow
תיאור הבעיה
* לאחר התקנת המערכת השלט של הרכב לא מגיב(לא ניתן לפתוח ולנעול את הרכב) כאשר המערכת דלוקה, כאשר משתמשים בכפתור הכיבוי של המערכת ומכבים אותה חוזר השלט להגיב.
* המערכת אינה נכבית אוטומטית כאשר מכבים את הסוויצ'
- המתח מהמצבר כרגע הוא 12.4 - 12.7 האם מדובר במתח תקין?
- מה ניתן לעשות על מנת להתגבר על הבעיה?
תודה רבה.