Jump to content

ot1234

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ot1234

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?568908-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  2. תודה על התגובה. האמת שזה פתרון מגניב שלא הכרתי, אבל אני מחפש גם סנכרון של הפלאפון ועל הדרך גם דיבורית. שמעתי שיש סוג של יחידת בקרה של בלוטות'... לא ממש יודע פרטים נוספים על זה
  3. היי, אני חדש כאן יש לי גולף 2009 עם RCD510 בסיסית ביותר. ללא BT או GPS. ראיתי שזה ממש יקר להתקין BT וGPS. מישהו יכול לעשות סדר לגביי האופציות אם אני אקנה מאיביי אז מה בעצם צריך ועד כמה זה מורכב תהליך ההתקנה, או לחילופין לקנות מערכת אחרת שיהיו בה כל האופציות. תקציב בערך 2000-2500 ש"ח. תודה לעונים, עמרי.
×
×
  • תוכן חדש...