שלום חברים,
חדש בפורום, נרשמתי במיוחד עבור נושא הנ"ל.
רכשתי I-30 שנת 2010, כנראה האישה שרכשתי ממנה הייתה עצלנית כי לא הייתה מנקה את הרכב לעיתים קרובות.
לאחר שעבר טיפול ניקוי יסודי (מול "גחלים" בדור אלון בראשון לציון למי שמכיר) שמאמין שכלל קיטור, פוליס ווקס וכל היוצא בזאת, עדיין יש הרבה כתמים דמויי "לבנים דביקים" על הפגוש הקדמי באופן בולט ומכוער במיוחד תחת השמש, שאני מאמין שנובע מלשלשת ציפורים שלא נוקתה במשך זמן רב.
שרכשתי את הרכב הייתי בטח שאלו כתמים שירדו והזנחתי את העובדה הזו.
הצבע של הרכב כפי שנרשם ברישיון הוא אדום מטאלי, בפועל הוא יותר דומה לבורדו לא כהה ולא בהיר במיוחד.
אשמח לשמוע עצות איך מטפלים בכך, אני מוכן להשקיע אבל לא בצורה מוגזמת.
תודה לכל העונים
עידן