שלום, רכשתי פיג׳ו 208 שנת 2017 מנוע 1.2 טורבו 110 כ״ס. עשיתי לה טיפול שנתי (שמן ופילטרים).
הבנתי שצריך לשים לה שמן 0W30 בתקן B71 2312 (בהיסטוריית הטיפולים ראיתי שהמוסך המורשה שם INEO FIRST 0W30 B71 2312).
בחרתי לשים Castrol Magnatec 0W30 שהוא גם B71 אבל המספר השני שונה (2297 אם אני לא טועה). אני לא מבין גדול בשמנים, רק מכיר בכללי חברות ותקנים. רציתי לדעת האם זה בסדר, והאם זה שמן מומלץ שמתאים לרכב. את השמן של המורשה Total Ineo לא מצאתי ואמרו לי שרק במורשה ישימו אותו, אבל אני מעדיף לטפל במוסכים אחרים שאני מכיר שזולים משמעותית בטיפול במורשה.
תודה רבה.