היי חברים!
יש לי תקלה שמופיעה מדי פעם.
מניע את הרכב הטורים כרגיל, מכניס לדרייב או לרוורס ופתאום המנוע לא עובר 2000 סל"ד, נוסע בעליות על 5 קמ"ש ובמישור לא עובר את השמונים במקסימום. בקיצור גם אם אני סוחט את דוושת הגז המנוע לא מעלה טורים. עמובן שנורת המנוע דולקת.
כשזה קורה אז גם הקונטרול קרוב לא עובד ולפעמים גם בקרת היציבות וה ABS לא עובדים.
מה שמדהים הוא שאם אני מכבה ומניע שוב זה פותר לפעמים את הבעיה, לפעמים נדרשת המתנה ולעיתים רק אחרי יום זה משתחרר.
החלפתי ממיר ומצבר ולא עזר.
מרגיש כאילו המחשב נועל את המנוע.
בדקתי שמן גיר ובכלל כשהתקלה חולפת הכל מתפקד רגיל לחלוטין.