שלום,
קניתי את הרכב לפניי חצי שנה ואתמול עשיתי לו טיפול רגיל (פלאגים,שמן פילטרים)
לאוטו יש 127,000 ק"מ ואני לא חושב שאי פעם עשו טיפול שרשרת טיימינג.
הבנתי שיש רכבים שממליצים לעשות כל 90K רבל לא מצאתי לגביי מאזדה 3
האם צריך לעשות? לא ברור אני לא מוצא מידע לגביי זה
אין בעיות או רעשים מהרכב, הכל תקין.
תודה