Jump to content

Arevach

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Arevach

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, יש לי פורד פוקוס 2009 סטיישן. אתמול נדלקה נורה של מנוע בלוח מכוונים וכשאני מאיץ האוטו לא מגיב בהתחלה ואז מתחיל להגיב. יש רעיונות מה יכול להיות לפני שאני מכניס למוסך? תודה מראש, אסף
×
×
  • תוכן חדש...