Jump to content

cballan00

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cballan00

  1. שלום חבר'ה יש לי סקודה פאביה 5j האוטו ננעל(נעילה מרכזית) בעצמו איך שאני סוגר את הדלת (חזק או לא חזק , והאוטו מונע והמפתחות בפנים וגם ננעל ) או שאני עולה על באמפ , מה יכולה להיות הבעיה תודה לעוזרים , ? Sent from my SM-G930F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...