Jump to content

agmon

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי agmon

  1. יש לי דייהטסו 2008 ששמתי לה מצבר חשמלי שנקנה לפני שנה ושאני מכניס את המפתחות ומתניע האוטו לא מתניע. הבעיה יכול להיות בכבלים, מישהו יכול להגיד לי אם אני יכול לסדר את זה בעצמי או שאני חייב חשמלאי רכב. כי המצבר חדש, חשמלי. והאוטו 2008 דייהטסו סיריון. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...