Jump to content

Uri Barak

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של Uri Barak

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ערב טוב, מחפש קומפרסור למזגן - אימפרזה B3 שנת 2008 2.0L RXI. מספר שאלות לי: 1. אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי... 2. היכן אני יכול למצוא מקורי במחיר שווה נפש? 3. האם שווה לי לחפש באיביי? 4. אם כן, האם זה ישתלם לי? (מיסוי ושאר ירקות) תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...