Jump to content

Oded Cohen

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Oded Cohen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני מעוניין להשיג חלקי חילוף לסוזוקי סוויפט 2009 בהזמנה מאיביי ואני לא מצליח למצוא את השמות המדוייקים באנגלית ל- 1. גוזון לגלגל אחורי 2. אום לנאבה אחורית אודה לעזרתכם בנושא, תודה!
  2. אוקיי, תודה רבה על כל העזרה וחג שמח!
  3. אוקיי ואני צריך להתאים את הפלסטיקה ספציפית למכשיר שאני אקנה או שכולם באותו גודל? (דין1 כולם באותו גודל ודין 2 כולם באותו גודל הכוונה?) ואיפה משיגים את הפלסטיקה הזאת?
  4. תודה על התגובה.. מה זה 1din 2din
  5. מדובר ברדיו דיסק מובנה של הרכב (סוזוקי סוויפט 2009) ביקשתי ממשפחה שיוציאו לי וינקו אותו כי כמה דיסקים קפצו. כשהחזירו נוצרה בעיה - לא שומעים בצד ימין של הרכב - אך ורק בדיסקים! במצב רדיו שומעים תקין בכל האוטו משני הצדדים. 1. מה עשויה להיות הבעיה ואיפה אני יכול לתקן אותה במחיר סביר? 2. האם ניתן להחליף את הרדיו דיסק המובנה בקניית רדיו דיסק אחר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...