Jump to content

yuvy11

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yuvy11

  1. קודם כל תודה על התשובות. חיפשתי באיביי ומצאתי רק לדגמים הישנים יותר (חושב ש2009 הייתה הכי חדשה שמצאתי) אשמח ללינק אם יש ואבדוק גם בפירוקייה שהמלצת. תודה ושבת שלום
  2. היי. לפני יומיים מישהו דפק לי את הרכב (וברח). את הפלסטיקים החזירו לי במוסך של סיאט בחינם. ואת הצבע, קניתי צבע מקורי של הרכב ואצבע אותה כשיגיע. מה שלא מצאתי פתרון (עדיין) זה מאיפה אני יכול להשיג את המחזיר אור השמאלי (שיתאים לרכב שלי Ibiza Style) בנוסף אשמח לדעת איך אני יכול לתקן שריטות עמוקות. תודה לעוזרים (מקווה שזה המקום לפרסם את זה)
×
×
  • תוכן חדש...