היי.
לפני יומיים מישהו דפק לי את הרכב (וברח).
את הפלסטיקים החזירו לי במוסך של סיאט בחינם.
ואת הצבע, קניתי צבע מקורי של הרכב ואצבע אותה כשיגיע.
מה שלא מצאתי פתרון (עדיין) זה מאיפה אני יכול להשיג את המחזיר אור השמאלי (שיתאים לרכב שלי Ibiza Style)
בנוסף אשמח לדעת איך אני יכול לתקן שריטות עמוקות.
תודה לעוזרים (מקווה שזה המקום לפרסם את זה)