Jump to content

tosha

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tosha

  1. שלום לכולם, יש לי את המערכת הזאת, יש לי כמה שאלות אשמח אם תעזרו לי. יש דרך לחבר את המערכת דרך slimport ולעשות mirrorlink דרך הusb של המערכת? אפילו אם זה דורש עוד מתאם. (יש לי נקסוס 5 ואין לו mirrorlink) ולגבי ה appradio, אני פשוט לא מצליח לחבר אותו עם ה appradio, יש לי את האפליקציה על הטלפון וכשאני מחבר את הטלפון לusb רוב הפעמים לא קורה כלום, ומידי פעם האפליקציה מופיעה לכמה שניות במערכת ואז נעלמת. שיניתי את ההגדרות במערכת ל smartphone בדקתי עם טלפון אחר וזה עדיין לא עובד. אשמח לעזרתכם תודה.
  2. שלום לכולם, הזמנתי השבוע את הרכב, הוא מגיע עם כל מיני תוספות, כולל מערכת מולטימדיה של פיוניר. אתם יודעים על איזה מערכת מדובר ברכב הזה?
×
×
  • תוכן חדש...