Jump to content

cherch

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cherch

  1. שלום לכולם אני מחפש רכב יד2 מה שחשוב לי כאבא לילדים בטיחות,מרווח ומחיר אטרקטיבי חשבתי ללכת על פורד פוקוס 2009-2010, מאחר והמחיר שלה נוח, היא בטיחותית מאוד ושמעתי שהיא גם די אמינה אשמח לקבל חוו"ד עליה ממנהל הפורום ומבעלי רכב זה משנתון זה בעבר ובהווה- לגבי אמינות, אחזקה, נוחות וכו'... כמו כן קראתי על בעיות גיר (רובוטי) - זה מתחיל משנת 2011? לא מומלץ לבדוק מודל זה עם הגיר הרובוטי? אני שואל מאחר ודרך ליסינג - ששם ניתן לקנות בהנחה-קשה למצוא שנתונים ישנים, אלא 2011 ואילך... כמו כן האם יש יתרון של הסדאן על הסטיישן ? אשמח לקבל הערות/הארות לגבי הנ"ל וכן אם יש המלצות נוספות אשמח מאוד לשמוע תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...