שלום לכולם
אני מחפש רכב יד2
מה שחשוב לי כאבא לילדים בטיחות,מרווח ומחיר אטרקטיבי
חשבתי ללכת על פורד פוקוס 2009-2010, מאחר והמחיר שלה נוח, היא בטיחותית מאוד ושמעתי שהיא גם די אמינה
אשמח לקבל חוו"ד עליה ממנהל הפורום ומבעלי רכב זה משנתון זה בעבר ובהווה- לגבי אמינות, אחזקה, נוחות וכו'...
כמו כן קראתי על בעיות גיר (רובוטי) - זה מתחיל משנת 2011?
לא מומלץ לבדוק מודל זה עם הגיר הרובוטי?
אני שואל מאחר ודרך ליסינג - ששם ניתן לקנות בהנחה-קשה למצוא שנתונים ישנים, אלא 2011 ואילך...
כמו כן האם יש יתרון של הסדאן על הסטיישן ?
אשמח לקבל הערות/הארות לגבי הנ"ל
וכן אם יש המלצות נוספות אשמח מאוד לשמוע
תודה רבה מראש