Jump to content

daniel_benami

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של daniel_benami

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים. פוסט ראשון שלי כאן, אז אני מאוד מצטער מראש אם אני עובר על כלל מסוים (למרות שקראתי את החוקים) היום הייתי בחברת "ניו דרייב" המציעה ליסינג פרטי בתנאים דומים שאפשר למצוא אצל יבואנים, רק בתנאים טיפה יותר נוחים ויש לציין לא תלושים מהמציאות. האם מישהו שמע על החברה, קנה ממנה, שמע מחבר שקנה וכו'? אשמח לברר את מידת האמינות. תודה מראש, דניאל בן עמי.
×
×
  • תוכן חדש...