היי.
הרכב הוא קיה ספורטאז' אורבן חדש, המערכת היא מקורית ולא משהוא מיוחד.
אני רוצה להחליף למולטימדייה.
תקציב כ 3000 ש"ח.
מה שחשוב לי זה דיבורית BT, מסך גדול / טוב, מצלמת רוורס ועדיפות גבוה למבוסס אנדרואיד עם SIM וכו.
אם יש אפשורת לשיקוף של הטלפון (אנדרואיד) במערכת, בכלל מצוין.
המלצות?
תודה.