Jump to content

ZZOMER

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של ZZOMER

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. צמד מסכים עם נגן DVD מובנה וקורא USB. כולל כל החיבורים והתופסנים להתקנה ברכב על משענות הראש. כולל חיווט מלא וגם כבלים לשימוש בבית. מגיע בנרתיק / מזוודה קטנה מקורית. 550 ש"ח בלבד. נא ליצור קשר בה"פ. תודה.
  2. תודה. כן, אני מדבר רק על המסגרת כרגע, אני בודק במקביל פה וגם בחו"ל, חוץ מאיביי יש עוד מקומות מומלצים לרכישה באינטרנט מחו"ל? את המערכת מין הסתם ארכוש פה כולל ההתקנה אבל המסגרת ממה שבדקתי עד כה בארץ, זה יקר מאוד בהגזמה. חג שמח.
  3. תודה. אתה מדבר על החלק הזה? יש לך מושג כמה זה אמור לעלות בארץ או אם כדאי לחפש בחו"ל (איפה?)?
  4. תודה. זה מתאים לקיה ספורטאז' אורבן? הכוונה מבחינת המידות.
  5. היי. הרכב הוא קיה ספורטאז' אורבן חדש, המערכת היא מקורית ולא משהוא מיוחד. אני רוצה להחליף למולטימדייה. תקציב כ 3000 ש"ח. מה שחשוב לי זה דיבורית BT, מסך גדול / טוב, מצלמת רוורס ועדיפות גבוה למבוסס אנדרואיד עם SIM וכו. אם יש אפשורת לשיקוף של הטלפון (אנדרואיד) במערכת, בכלל מצוין. המלצות? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...