Jump to content

Avi Revivo

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Avi Revivo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם... ברשותי פולקווסגן פולו שנת 2006 1.4 ידני. מאז שקניתי את האוטו יש לו בעיה מוזרה, מד החום של המנוע לא מתייצב על האמצע, אלא נמצא תמיד מתחתיו, כלומר מראה שהמנוע קר, גם לאחר זמן נסיעה ממושך. מישהו פעם אמר לי שזה קשור לממיר קטליטי לא תקין, מסכימים? מיותר לציין שזה גורם למזגן לא להתחמם ובאופן כללי האוטו לא מרגיש לי כנוסע חלק... אשמח לשמוע מה דעתכם תודה
  2. תודה רבה
  3. שלום לכולם אני חדש כאן בפורום ולכן אני מתנצל מראש אם כתבתי בפורום הלא נכון. באם נעשתה טעות אשמח אם תפנו אותי למקום הנכון. בכל מקרה אשמח לעזרה בבעלותי פולקסווגן פולו שנת ייצור 2006 קומפורליין מנוע 1.4 ל' גיר רגיל. האוטו ברשותי כחמש שנים. בחודשים האחרונים אני מרגיש בעיה בגיר, ידית ההילוכים לא נכנסת חלק למקום שאליו היא אמורה להיכנס, במיוחד בהילוך ראשון. עוד דבר מוזר הוא שתמיד הנסיעה מתחילה בצורה חלקה והאוטו נוסע נהדר, אך לאחר 10 דקות לערך חוזר לסורו והגיר הופך לקשה לתפעול, לפעמים עלי להפעיל מאמץ של ממש כדי להכניס לראשון, או אפילו סתם לשחק עם הידית בהילוכים אחרים רק כדי שהראשון יכנס. בנוסף, כאשר אני משלב לרוורס, ישנו רעש חריקה שמזכיר שילוב של רוורס של ג'יפ סופה צבאי. שומעים בבירור שהחיכוך של מערכת ההילוכים לא מתבצע כמו שצריך. הלכתי למוסך, וזה אמר לי שהוא אינו יכול לקבוע האם מדובר בקלאץ' או בתיבת ההילוכים, וכי עלי לנסוע עם האוטו כך במצב הזה עד שאחד מהחלקים (קלאץ' או תיבה ) יהרס. האם אתם מכירים את הבעיה הזו? האם אתם יכולים אולי לומר לי מנין היא נובעת? כיצד ניתן לטפל בה? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...